« Terug naar onze dienst: administatie
All you need is Yuki!
Het is ons motto om samen te werken aan de administratie van een onderneming of instelling. Het compleet uitbesteden van de administratie aan een adminstratie- of accountantskantoor is niet alleen kostenverhogend, maar hierdoor ontstaat ook inefficiency en wordt de grip op de ontwikkelingen verloren. Lange verwerkingstijden en niet altijd een compleet en volledig beeld op de financiële ontwikkelingen tot gevolg.
Why Yuki?
Voor ondernemingen en instellingen die niet in de categorie middel of groot vallen, kunnen uitstekend uit de voeten met Yuki. Het is een simpel platform dat middels een open API koppeling eenvoudig te koppelen is aan allerlei verschillende pakketen en oplossingen. Op deze manier is geen enkele inrichting of opzet hetzelfde en kan er optimaal samen gewerkt worden aan de administratie, waarbij iedereen die taak kan uitvoeren waar hij of zij zich het allerbeste bij voelt of gewoon is.
Yuki is op zichzelf al vrij compleet en uitbreidbaar. In de meest simpele vorm levert de ondernemer alleen de boekhouding aan en laat hij of zij verder alles over aan het administratie- of accountantskantoor. Middels online overzichten, dashboards en andere functies, heeft de ondernemer altijd inzicht op de ontwikkelingen en weet hij of zij exact hoe de onderneming of instelling ervoor staat. Wanneer er andere eisen en wensen zijn aan functionaliteiten en oplossingen, kan het systeem zelf worden uitgebreid of kunnen er andere applicaties of oplossingen worden gekoppeld.
De meeste gebruikte koppeling is die met een bank. Hierdoor worden automatisch mutaties opgehaald bij de bank en verwerkt in de administratie. Alleen de posten die niet volledig gematched kunnen worden, zullen opengelaten worden en dienen handmatig te worden toegewezen. Met deze opzet is de administratie altijd compleet en wordt er heel veel tijd bespaard.
Overzetten
Onze automatiseringsstraat was eerst anders vorm gegeven. Dit betekent dat alle klanten informatie hebben ontvangen voor de overstap van de huidige inrichting naar Yuki. Het streven is om alle klanten vanaf 1 januari 2020 te bedienen vanuit de nieuwe omgeving. Klanten hebben de mogelijkheid gekregen om aan te geven dat zij de historische gegevens ook willen meenemen naar de nieuwe omgeving, zodat deze niet verloren gaat.
Wij verwachten dat 2020 een geweldig jaar zal gaan worden. En wat gaat u doen?
« Terug naar onze dienst: administatie