« Terug naar onze dienst: administatie
Wachtwoord-reset voor alle klanten
Op vrijdagmiddag 2 juni hebben wij een wachtwoord-reset doorgevoerd voor alle Exact Online-gebruikers in Nederland. Dit proces is niet voor iedereen vlekkeloos verlopen en we verontschuldigen ons hierbij bij alle klanten en partners die hier hinder van hebben ondervonden.
Wat is er aan de hand?
Dataveiligheid heeft de hoogste prioriteit bij Exact. We waken 24/7 over je gegevens. Vrijdag 2 juni 2017 hebben we geconstateerd dat er wachtwoorden door onbevoegden zijn gebruikt voor toegang tot Exact Online-accounts. Het gaat om zes op dit moment bij ons bekende gevallen. Met de betreffende klanten is contact geweest. Uit voorzorg hebben we voor alle gebruikers een wachtwoord-reset uitgevoerd.
Nieuw wachtwoord aanvragen
Dit houdt in dat je een nieuw wachtwoord moet aanvragen. Ga naar https://start.exactonline.nl en volg de instructies op je scherm. Heb je na afgelopen vrijdagmiddag 14.00 uur al een nieuw wachtwoord aangevraagd en ingelogd, dan hoef je geen actie meer te ondernemen.
Veelgestelde vragen
Lukt het niet, bekijk de veelgestelde vragen over de wachtwoord reset.
Tips voor je wachtwoord
Om je wachtwoord handiger te kunnen onthouden, maak dan gebruik van een unieke wachtzin voor Exact Online. Denk aan: “Mijn droomauto is een Ferrari!”
Je kunt gebruikmaken van de tweetrapsverificatie. Meer informatie hierover vind je hier.
Vragen over de wachtwoord reset?
Om de overlast zo beperkt mogelijk te houden, hebben we onze support capaciteit vergroot. Heb je vragen over het instellen van een nieuw wachtwoord voor Exact Online, bel dan met 0800-1324. Dit nummer is bereikbaar tussen 7.00 uur en 21.00 uur.
Blog over wachtwoord reset
Ben je benieuwd naar de recente ontwikkelingen over de wachtwoord reset? Volg dan onze liveblog.
Excuses voor het ongemak
Ondanks dat we je met een groot team willen helpen, kan het zijn dat er een wachttijd is. We bieden hiervoor onze excuses aan.
Achtergrondinformatie
Wij onderzoeken de zes gevallen die op dit moment bij ons bekend zijn. Daarbij krijgen we hulp van specialisten. Op dit moment hebben wij geen aanleiding om aan te nemen dat er bij meer klanten, dan nu bij ons bekend, ongeautoriseerde toegang heeft plaatsgevonden. Uit voorzorg hebben we voor alle gebruikers in Nederland een wachtwoord-reset uitgevoerd. Op deze manier geven wij de hoogste prioriteit aan de veiligheid van jouw gegevens.
Exact Online
Molengraaffsingel 33
2629 JD DELFT
Telefoon: 015 - 711 5100
« Terug naar onze dienst: administatie
Archief > 2017
juni
mei
- 30 mei 2017 - Exact Online Starter: handig samenwerken
- 18 mei 2017 - Projectmanagement: ‘leuker kunnen we het niet maken'
april
- 10 april 2017 - De voordelen van een gedigitaliseerde SBR jaarrekening
- 04 april 2017 - 4 manieren om de administratie achter je te laten
maart
februari
- 20 februari 2017 - Btw-aangifte over 2016 corrigeren vóór 1 april 2017
- 07 februari 2017 - Business events: 10 tips voor een hogere ROI