Uw administratie
Samenwerken aan uw administratie.
Wat wilt u zelf doen? En waarmee kunnen wij u helpen?
Samenwerken aan uw administratie.
Wat wilt u zelf doen? En waarmee kunnen wij u helpen?
Wij vinden het belangrijk dat u altijd en overal inzage heeft in de financiële ontwikkelingen van uw onderneming. Daarom hebben wij ook allerlei slimme apps die u in staat stellen om dit te zien.
Wel kan het zijn dat de informatie nog niet gecontroleerd is en dus onjuistheden bevat.
Doorgaans per kwartaal (maar dit kan ook maandelijks) stellen wij een rapportage samen. Op deze manier controleren wij uw administratie op JUISTHEID en VOLLEDIGHEID. Vraagposten moeten dan worden opgelost en de bijzondere boekingen zijn ingevoerd.
U krijgt toegang tot deze digitale rapportage, zodat u, op het moment dat het u goed uitkomt, deze kunt bekijken. Vanzelfsprekend zit daar een toelichting bij en zullen wij deze ook even gezamenlijk (offline) doornemen met elkaar.
Het jaarrapport kent verschillende varianten.
Voor eenmanszaken, VOF en maatschappen spreken wij doorgaans van een winstaangifte. Deze opstelling is dan een bijlage bij de aangifte inkomstenbelasting.
Bij besloten vennootschappen (BV), stichtingen en coöperaties heet het een jaarrekening. Deze jaarrekening dient te worden opgesteld conform boek 2 Titel 9 van het Burgerlijk Wetboek. Een uittreksel van de jaarrekening (publicatiestukken) moet bij een BV worden gedeporneerd bij de Kamer van Koophandel en de meeste stichtingen moeten een jaarverslag publiceren op hun website.
Welke variant ook voor u van toepassing is, deze kunnen wij vrij eenvoudig samenstellen aan de hand van uw administratie. Door slimme en efficiënte koppelingen, is dit bijna een druk op de knop.