Administratiekantoor Bergschenhoek voor een efficiënte administratie
De administratie doen van uw eigen zaak is een behoorlijke klus. Want hoe blijft het overzichtelijk? En hoe zorgt u ervoor dat alles juist is ingericht voor de jaarlijkse belastingaangifte? Administratiekantoor Bergschenhoek Smart Visie ondersteunt u hier graag bij. Door middel van de techniek die er is, werken wij met u samen om uw administratie op efficiënte wijze op orde te houden. Ook heeft u altijd inzicht in uw eigen administratie. Hier leest u hoe wij te werk gaan en hoe wij gebruikmaken van cloud boekhouden.
Administratiekantoor Bergschenhoek: administratie automatiseren en advies
Heeft u een eigen onderneming, dan kan de administratie hier wel eens bij inschieten. U heeft immers veel andere prioriteiten om uw zaak draaiende te houden en die administratie? “Die komt later wel”. Daarom werken wij als administratiekantoor Bergschenhoek met u samen aan uw administratie. Natuurlijk moet u een aantal administratieve zaken zelf blijven uitvoeren, zoals uw eigen facturen uitsturen en het betalen van inkomende facturen. Maar voor de overige werkzaamheden helpen wij u graag om deze te automatiseren. Op die manier houden zowel u als wij tijd over. Tijd die wij weer kunnen besteden om u te voorzien van een juist advies om uw administratie op orde te houden.
Administratiekantoor Bergschenhoek werkt met cloud boekhouden
Ons administratiekantoor Bergschenhoek Smart Visie is gespecialiseerd in cloud boekhouden. Hierbij heeft u via ons online portal en onze boekhoudapp altijd toegang tot uw bestanden, gegevens en software. Uw informatie is opgeslagen in de cloud, waarbij wij uiteraard rekening houden dat dit op de juiste wijze beveiligd is. De efficiënte voordelen van cloud boekhouden bij ons administratiekantoor Bergschenhoek zijn onder andere:
- Uw boekhouding wordt met uw bank gekoppeld: geen bankafschriften meer overtypen
- Herinneringen en aanmaningen worden geautomatiseerd
- Regelen van financiën wordt zeer eenvoudig
Voor de overzichtelijkheid bieden wij vijf boekhoudpakketten aan. Deze loopt van “minimaal” - de basis om samen met u de administratie up-to-date te kunnen houden - tot “maatwerk”, waarbij in overleg met u alle mogelijk is. Heeft u de keuze gemaakt uit een pakket, dan heeft u uw boekhouding op orde voor een vast bedrag per jaar.
Al onze diensten op een rij
Het administratiekantoor Bergschenhoek Smart Visie helpt u dus graag met al uw administratieve werkzaamheden. Wij zetten alle diensten die wij aanbieden nog even kort voor u op een rij.
Administratie
Met behulp van de nieuwste technieken uw administratie nog slimmer organiseren.
Advisering & Begeleiding
Welke financiële doelen wilt u bereiken en hoe gaan wij dat samen doen? Wij adviseren en begeleiden u in allerlei vraagstukken over administratie en fiscale planning.
Belasting & Fiscus
Samen met u stellen wij een fiscale planning op, zodat u bij het doen van de belastingaangifte niet voor verrassingen komt te staan.
Interim opdrachten
Wij hebben administratieve krachten in dienst die u tijdelijk kunnen ondersteunen bij pieken op uw administratieve afdeling of als er een werknemer onverhoopt niet aan het werk kan.
Jaarrekening & rapporteren
Wij zorgen ervoor dat uw administratie inzichtelijk, compleet en altijd recent is. Op die manier kunt u eenvoudig de jaarrekening opmaken.
Personeel & Salarisadministratie
Uw salarisverwerking moet altijd voldoen aan de laatste sociale en fiscale wet-en regelgeving. Onze ervaren HR- en salarisspecialisten helpen u hierbij.
Contact en meer informatie
Wij regelen het liefst zoveel mogelijk online. Zowel met als voor u. Maar ook persoonlijke contact staat bij ons hoog in het vaandel. Daarom komt een medewerker van ons administratiekantoor Bergschenhoek bij u langs om uw wensen te bespreken. Uiteraard mag u ook bij ons kantoor in het Lansingerland Business Center (naast het gemeentehuis Lansingerland in Bergschenhoek) langskomen. Neem snel contact met ons op als u meer informatie wenst of direct een afspraak wilt maken.